Oxford University Press ақпараттық ресурсы жаратылыстану ғылымы, математика және технологиядан онлайн түрде қолжетімділігін ұсынады

oxfordҚұрметті қызметкерлер, оқытушылар, студенттер және магистранттар!

Онлайн түрде жаратылыстану ғылым саласы, математика және технология саласы бойынша Oxford University Press анықтамалық басылымымен танысыңыздар

Oxford University Press STEM баспасы

Oxford University Press, жаратылыстану, математика және технологияның әр түрлі саласынан ғылыми еңбектер және анықтамалықтар, журналдарды онлайн түрде жарилайды.

Оқыңыздар, біздің веб-сайтқаwebsite  кіріңіздер, толық ақпарат алу үшін бізге хабарласыңыздар  contact us. Егерде сізді пайдаланушылар сервисі қызықтырса тегін нұсқасына жазылыңыздар. Sign up for a free trial.

University Press Scholarship Online (UPSO)-әлемге танымал, беделді академиялық басылымдардың ғылыми жұмыстарына қолжетімділкті қамтамасыз ететін интерактивті кітапхана. Қосымша ақпарат алу тегін нұсқадан тарауынан алуға болады.

The Price of Thirst

Наука об окружающей среде . Қоршаған орта ғылымы Karen Piper ғарыштағы суды бөлуді басқарумен айналысушыларды зерттеу үшін 7 жылын арнады. Кәсіпорын директорларымен, белсенді топтармен, климат өзгеру мәселесін зерттеумен айналысатын мамандармен пікірлескеннен кейін, ол әлемде судың бөлінуін бейнелеп, сурет салды.

Quantum Dot Lasers

Физика  Бұл кітапта Виктор М.Устинов (Ресей ғылымының академигі) Ұйымдастырылған КТ базасында жартылай ток өткізгіш лазер диодының негізгі аспектілері қарастырылады. Оның қазіргі кездегі мәртебесі мен болашақтағы мақсаттарын үйретеді.

Advances in Cyber Security

Информатика

Киберкеңістікте қауіпсіз экожүйенің құрылуы сынды практикалық білімнен қысқаша шолу жасалған. Киберкеңістікте азаматтарды қорғау туралы заңнамамен қамтамасыз ету; кибер экожүйемен стратегиялық саясаттың байланысындағы сұрақтардың шешімін қарастырған.

Oxford Bibliographies Online (OBO)-Бұл ғылыми әртүрлі пәндерді жариялайды.  Әрбір мақала белгілі бір білім сласындағы беделді аннотацияланған басшылық пен жетекші ғалымдардың кіріспесі кірістірілген. Қосымша ақпаратты тегін тараудың үлгілерінен алуға болады.

5-летняя годовщина OBO –Біздің кезекті жылдық мереке атап өту барысында шефредакторымыздың таңдауымен жинақталған тегін библиографиялық көмек береміз.

Environmental Engineering

Наука об окружающей среде- Қоршаған ортаның адам өміріне тигізетін  зиянын төмендетуге бағытталған инженер-экологтардың күш сала жұмыстануы.

Oxford Journals Maths & Physical Sciences Collection-олардың қатарына жоғары деңгейлі–Journal of Petrologу журналын, белгілі теориялық және қолданбалы математика, статистика, логика, компьютерлік ғылымдар саласы, медициналық физика , сонымен қатар «адамзат-компьютер қатынасы » сынды жаңа білім саласына қатысты жрналдар кіреді.алын

VSI s-Оқырмандар назарын көкейкесті мәселелерге аударады. Жарияланымның тақырыбы химия, материалтану және математика.TEM

Осы күзде Oxford Reference- ғылым саласы мен технологиядан бірнеше жарияланымдары, A Dictionary of Physics. қосылды.

FEMS Microbiology Reviews,Molecular Biology and Evolution, и Behavioral Ecology  журналында біздің ғаламшарымыздың алуан-түрлі мәселелері қарастырылады.

Ғылыми кітапхана